MESYUARAT AGUNG SILAT GAYONG UM 2009

Tuan / Puan / Sdr Sepeguruan

MESYUARAT AGUNG PERTUBUHAN SILAT SENI GAYONG MALAYSIA CAWANGAN UNIVERSITI MALAYA 2009

Mandi limau pun sudah selimpang pun dah dapat apa lagi marilah bersama-sama kita hadir ke acara mesyuarat agung tahunan yang akan di adakan seperti butiran berikut:

Tarikh: 15 Mei 2009 (Jumaat)
Masa: 5.30 petang hingga 7.00 petang
Tempat: Balai Ungku Aziz, Universiti Malaya

Sehubungan dengan itu, saya selaku Setiausaha, Pertubuhan Silat Seni Gayong Universiti Malaya memohon agar semua ahli-ahli dapat memberi maklum balas kepada saya tentang kehadiran tuan dan puan pada mesyuarat kali ini. Mohon juga tuan dan puan dapat memberi saiz baju kepada saya supaya memudahkan proses menempah baju sebagai cendera hati. Sila email kepada saya tentang butiran beserta nama dan alamat PTj.

Segala pandangan dan maklum balas terhadap pertubuhan amat di alu-alukan. Elaun kehadiran mesyuarat akan diberi sejurus selepas mesyuarat di jalankan.

Kerjasama tuan dan puan dalam perkara ini amatlah saya hargai dan didahului dengan ucapan terimakasih

Kepada sesiapa yang tangkap lentok dengan silat gayong dan ingin menjadi ahli pertubuhan ini, dilampirkan borang keahlian dan sila copy dan isi kan maklumat yang diperlukan dan hantar kepada saya.

borang-ahli3

artist17_amron

Study for Pertarungan, Charchoal 1980, artist: Amron Omar

2 Responses to “MESYUARAT AGUNG SILAT GAYONG UM 2009”

  1. muhammad aizad zulkifli Says:

    saya pernah menyertai silat ni dulu…
    di um masa latihan pukul berapa?
    dekat mana?

Leave a Reply

