DULU BERKILAT

Nama dia Tiara, dibeli pada tahun 1997. Sekarang tahun 2010 – masa berlalu umur kete ini dah 13 tahun. Masih digunakan hingga sekarang. Tahun lepas hampir sahaja kete ini direconkan melalui Proton dgn tukaran rm5 ribu tetapi tak jadi kerana last minute proton cancel exchange program tuh. Aku sakit hati dan kuciwa langsung tak jadi nak tangkap kete baru – lagi pun Tiara aku ni mantap lagi beb. Pehal lak aku nak ngada2 kai kete baru lak. Kete ada sebuah lagi, tak kan nak simpan sampai 3 kete.  Tapinya logik akal kalau dinamakan kete sememangnya makin lama akan uzur jua. Kerna itu jua ada lebih baik wa boh beskal di dalamnya coz kalu kete ni break down – wa tinggal kete balik nek beskal. Gambar bersama kete kat atas ialah Ahmad Naim semasa kami menghantar dia melanjutkan study kat Kelantan. Aku pun dah lupa kat mana adik aku ni belajau. Sekarang ni si Naim ada kat UK lagi, 2012 baru leh balik. Tempat gambar kete ini disnap ialah di sebuah resort kat  Kota Bharu, nama tempat ni pun wa dah lupa. Tahun lepas wa gi, resort ni pun dah tak berfungsi lagi. Maknanya tinggal kenangna lah. Oo wa ingat, nama resort nih ialah Kadar Resort kat Melor sana hik hik hik

Leave a Reply

