BUKA PINTU BLOG BALIK

Ketuk…ketuk, sape ada dalam, he he jangan pandang belakang. Password la pintunya bro. Sendiri reban sendiri bukak la…aparaaaa. Last sekali aku memblog pd 8 Sept lepas, sekrg dah 15 hb maknanya dah seminggu tulisan merapu aku tak disengsawangkan. Bilalah aku nak nulis dalam bentuk ilmiah sikit. Tapinya kalu nak nulis fakta tepat dan reserch ada lebih baik gi kat reban oang lain atau wekpedia…tak gitu ke? wahai kengkawan yang tersinggah kat blog aku nih.

Dalam  masa seminggu itu banyak perkara yg patut aku sensualkan tak jadi disensualkan kerana mungkin mood raya mengatasi mood memblog. Diantara kisah disebalik hatiku ini ialah perjalanan balik kampung, makanan yang superb, kedai alat tulis lama, Beli daging lembu original baru sembelih, peristiwa hari raya, join larian Taiping Raya Run, swimming di Coronatian Pool, panjat Bukit Maxwell dan banyak lagi lah peristiwa2 lepas yang boleh dijadikan memori indah. Perkara yang paling aku kisahkan sekarang ialah bulan Posa dah meninggalkan kita, hari raya pun sama mengikut jejak si Ramadan, begitulah hari berganti hari, bulan sabit akan mengambang, tahun baru menjelang kurang lebih 2 bulan lagidan aku akan tetap dimamah usia. Begitulah pusingan hidup, tiada siapa boleh argue – sape nak protes….memang mental….keh keh keh.

Leave a Reply

