KU LAKARKAN

Ku lakarkan sebuah sketsa menjelmakan sebuah bentuk dari sudut benak fikiranku. Kini design ini telah ku send kepada bapak Rustam untuk direalisasikan. Aku juga akan turut mengambil bahagian dan jikalau aku gagal mendapatkan besi ini – aku pasrah sahaja. Seperti yang tuan puan sedia maklum aku ni sudah tidak punya strenght lagi – tu pasal la. Kekalahan atau kena sayur adalah perkara biasa bagi ku. Makin banyak race yang aku join, makin slow pace aku…pepasal tak tau. Ageing agaknya. Hanya semangat sahaja sebagai senjata utama. Mintak sapu tangan…menangis nii.

Inilah buah tangan aku (design medal ni) kepada semua kengkawan yang hebat, cergas, laju dan rajin treneng menzahirkan rakyat Malaysia yang mantap dari segi fizikal dan mental. Kalian kengkawan memang superb, mari join 1oth pacesetter track meet pada 9 Januari 2011 di Stadium Selayang. Ini acara berdesup. Wa cakap lu.

Selayang pandang, individu pertama yang mencatat bawah 10 saat dlm acara sprint 100m ialah Jim Hines (USA) yang dilakukannya semasa Sukan Olimpik Mexico 1968…saksikan

3 Responses to “KU LAKARKAN”

  1. yimster Says:

    Lawa gak design tu KR. Nak masuk gak nanti, konon nak test power lah🙂

  2. Imam Says:

    cun tuu beb…. takper laa… kita cuba jerr… kalu ada rezeki kita InsyaAllah dapaek laa kita besi seketul tuuu…🙂

Leave a Reply

