AKHIRNYA

Hanya service booklet ini sahaja lah sebagai kenangan aku bersama mu setelah 14 tahun kau berkhidmat kepada ku. Semalam kau telah ku lupuskan dari mukabumi ini. Jangan la pulak kau menjadi transformer. Asal dari besi kau kembali menjadi besi. Telah ku lego kau ke Rama metal scrap walaupun tyre masih baru (3 minggu sahaja berguling) Tiaraku, lama aku menahan tapi akhirnya aku pasrah jua pada kehendak alam. Pusingan dunia memang begitu – bermula dan ada akhirnya. Aku pun begitu. Aku tak mampu nak membaik pulih bahagian depan engkau yang amat teruk setelah eksiden minggu lalu. Banyaknya kenangan suka sedih kau tempohi bersamaku. Dulu 14 Jan. 2010 pernah aku ingin menukarmu tapi tak jadi. Sila klik Tiaraku tak jadi menangis. Tapi kali ini dengan sedih hiba, terpaksa ku tukarkan engkau juga akhirnya.

2 Responses to “AKHIRNYA”

  1. Deo Says:

    Sedih kan KR nak dispose kete ni? Wira saya ni pun, tahun ni dia amik UPSR (dah 12 tahun), dah boleh paham kalau saya cakap kat dia. Heheh

Leave a Reply

