ESOK (GUD LUCK)

Esok ramai kengkawan yang ke Manjung, Lumut dengan niat  mengasak serta menempuh acara Powerman (11k run, 64k bike & 10krun). Memang tough dan siapa tamat under cut off time, wa tabik sama lu. Aku jugak yang tak pernah join walau sekali pun event ni. Kalau aku join entah lepas entah tidak…payah gak ni.

Tahun ni nak try gi tapi si Yayah pulak ambik SPM dan aku mesti disampingnya. Mungkin tahun depan agaknya…itu pun kalau lutut mengizinkan. Mengubat hati ku ini, yang telah tak dapat join, aku sketchkan gambar bike gear dan kaki seorang runner mengambarkan bike & run itu.

Walau begitu esok aku akan join CICM di Setia Alam sebagai ganti dalam separa marathon yang kali ke 5 ku rasa. Entahlah berapa timing aku esok. Weight still 79 kg. Train bakar kalori 400 tapi pastu makan bagai nak rak dan masuk pula sampai 800 kalori. Abis camne…sendiri punya salahlah kan.  Bersiar2kah aku esok ni sambil nangkap gambar dan bila balik umah buat movie maker. Tengok mood la tapi kalau aku buat nak pakai back up lagu ni. Seasons in the sun (Terry Jack, 1974). Oldies tapi best….untuk aku suka2 (SS) bukan untuk public. Yo

Leave a Reply

