CICM TADI

Larian CICM sejauh 21km pagi tadi selamat  aku tempuh dan gagahi walaupun tapak kaki ku ada sengal sikit masa race berbaki lagi 5km. Dengan hset ditangan aku menembak imej seraya berlari dengan tujuan utk buat movie maker ss (syok sendiri).

Race bermula diwaktu cuaca masih gelap lagi dan beransur2 cerah selepas 5km berlari. Route larian agak menjemukan kerana lurus sahaja dan bercorak dua hala pergi dan balik. Ramai kenkawan yang aku jumpa semuanya sporting dan mempunyai sport spirit yang tinggi tapi aku sahaja yang tak tercangkuk.

Akhirnya aku tamatkan larian tadi dengan masa 2:16 minit. Panas betul ketika menghampiri ke garisan penamat. Nasib baik flag off bermula awal dan kalau lewat…rentong la jawabnya. Sedikit kuciwa kerana air tak cukup semasa di venue…jelas ramai yang kehausan setelah menamatkan perlumbaan. Aku nak pi kat kete (spare tank) jauh sangat pulak.

Saksikanlah video klip untuk larian ini seperti mana yang aku janji semalam. Secebis kata dari Tn. Onn menyemarak semangat anak2 muda supaya lebih mantap dan berdesup lagi.

One Response to “CICM TADI”

  1. fazili Says:

    cara lah bang lan..

Leave a Reply

