TER”

Chin Woo biathlon yang selesai pagi tadi aku tamatkan dengan masa berenang (800m) iaitu satu/dua  minit kurang dari  tahun yang sebelumnya iaitu 2009 (21:45s), 2010 (20.34) dan 19.50 (2011). Bagi acara larian (7km) pula statisik ialah 2009 (38.70), 2010 (42.50), 2011 (42.30). Kadar kelajuan larian pada tahun 2009 lebih laju pada tahun ini.

Sesampai ke garisan penamat, medal telah dikalungkan oleh seorang wanita mungkin vip jemputan urusetia dan aku ucap thank you atas kalungan itu cuma kali ini rekaannya bulat sahaja dan tidak cun jika dibanding pada tahun2 sebelumnya.

Terdapat kekeliruan diantara pencatat masa dengan urusetia kerana tetiba nama aku dipanggil untuk tempat ke tiga. “Kr…kr…dia oang panggil ambik hadiah podium no 3” Azizul datang mendapatkan aku ditangga. “Tak lah, dia oang salah tu mana boleh Mat Salleh ngan Jepon dan ada 4/5 oang ironman femes tu berdesup tak nampak ke….setahun train pun aku tak leh nak kejo dia oang” kata aku kembali pada Azizul. Aku tetap folo Azizul ke kawasan podium dalam keadaan paling geli. Memang salah keputusan di board tu…ada ke aku swim (25 minit) dan run pula 25 minit. Mabok todi ke aku boleh run 25 minit. Walau apa pun semuanya under control setelah penganjur membetulkan semula kesilapan itu.

2 Responses to “TER””

  1. Diket Says:

    Tahniah bro. Seronok dapat lihat & jumpa muka-muka familiar. Tahun depan kita kerabat lagi!

Leave a Reply

