MALAKOF KE (3)

Pagi tadi berlangsung acara larian malakoff sejauh 12km edisi 2011. Penyertaan kali ke 3 untuk aku. Jika tahun 2010 aku mencatat masa 72 minit tapi kali ini telah ditambah lagi 3 minit menjadikan 75 minit semuanya. Jenjalan cuti bersama keluarga asyik makan je keje. Semua stesen asam pedas kat Melaka aku serang…tu pasal badan dah berat.

Ini gambar CARs group photo larian Malokoff pada tahun 2009 dicantum dengan tahun 2011. Jelas tahun 2009 lebih ramai jika dibandingkan dengan tahun ini. Tujuan aku kahwinkan kedua2 gambar ini adalah kerana aku terkenang akan semua kengkawan yang ada dalam gambau ini tetapi kali ini tidak menyertainya. Ialah…tidak semestinya kita sentiasa ada bersama, adakalanya urusan dan tanggungjawab membataskan perjumpaan kita.

Cepat sungguh masa berlalu meninggalkan kita bersama kenangan indah. Ahli2 CARs tak semeriah dulu kerana ada yang masuk reban lain (tangkap pot) dan juga ada yang telah besara dari bidang larian. Ini semua suka2 dan tiada siapa yang hendak memaksa untuk join CARs. Suka hatilah…lu suka wa suka.  Kepada kengkawan CARs yang bersepah2 jangan noti2 masuklah ke dalam reban CARs semula….kasi meriah balik sebab CARs ni dah ramai orang kenal sampai ke utara dan selatan.

2 Responses to “MALAKOF KE (3)”

  1. Diket Says:

    Betul la bro. CARs sekarang macam kurang meriah sikit. Maybe sebab ada yang dah upgrade ke larian overseas, so local events dah kurang penyertaan. Local events kena tarik ramai newbies. Tapi semalam memang ada running newbie tanya saya (sebab saya pakai vest CAR), macam mana nak masuk CAR. Terus saya bagi info. Dan masa lari pun ada jugak geng CAR yang sama pakai vest jerit “ayam” kat saya. Bangga beb. Semoga CAR ceria semula :]

  2. hanchik Says:

    Ehhh…gambar saya ada la taun 2009,2011(budget takder..paham2 jer la :))

Leave a Reply

