JUMPA MESRA

Bukan aku yang telah berjumpa mesra dengan sesiapa selama seminggu ini tapi Jumpa Mesra hanya sebuah tajuk lagu. Lagu dendangan penyanyi lagenda yang telah tiada lagi. Kedua-duanya telah pergi menyahut panggilan ilahi. Lagunya sedap suaranya lunak. Datuk Ahmad Jais telah meninggal dunia pada usia 75 tahun akibat menghidap penyakit lelah pada 11/10/2011 manakala S. Efindi pula meninggalkan kita pada tahun 2008. Begitulah ye pusingan hidup tapi siapakah pengganti untuk penghibur ini. Belum aku berjumpa lagi sehinggalah aku mencatuk keyboard untuk post kat sini yang telah seminggu aku biarkan.

Berjumpa dan bermesralah tetapi andaikata perpisahan terjadi juga ingatkanlah kemesraan itu ketika memula berjumpa dulu. Pahit maung tempoh bersama membina mahligai kehidupan tetiba piling tak kuat rapppp roboh. Tekan butang refresh kembali hangatkan balik kemesraan dulu. Aku kuar statement ni pasal la ni ramai sangat kes cerai berai terjadi……..tak percaya gi lah kat mahkamah syariah nengok.

One Response to “JUMPA MESRA”

  1. Manisah Says:

    lagu lama la plak

Leave a Reply

