TENTANG KASUT

Tentang Kasut

Semenjak aku beli, larian aku ok le sikit. Kalaulah aku pakai dari dulu lagi pasti agaknya 10k aku akan jadi sub 50 minit dan pasti aku menjadi jejaka slim…ewahhh. Kasut ni telah menghalang untuk aku pencen belari buat seketika.

Last race aku gasak kasut ni ialah di masa AKTR dulu dan dapat buat timing 55 minit (10km raja di jalan). Lain2 ialah aksi manja (slow pace) pusing keliling UM. Jenama lain bila run 10k tapak kaki cepat sakit tapi dia ni boleh bagi aku up lagi 5km. Kepada kengkawan yang ada masalah di tapak kaki cubalah pakai.  Nama kasut ni Newton, dah sebulan lebih aku beli.

Pada Ahad ini pula di Solomon x-trail run, pasti aku pakai kasut ni walaupun selut lumpur banyak. Dah tak ada kasut lain selain kasut ni untuk kaki aku yang dah tak berapa umphh lagi nih yang bermaksud senggal sana dan sini. Kengkawan lain ganteng ceria yang tak ada masalah kaki tak payah lah beli, carilah jenama ikut pilihan hati….kan. Mahal beb kalau tak sale macam dulu harga sampai rm660, rabak🙂

http://youtu.be/1fBh2qH4QbM

Leave a Reply

