KAYUH LARI SIMULASI

Lakaran pensel atas kertas aku lukis sempena powerman simulasi di UM semalam. Aku melakar sebuah idea yang membayangkan seorang wanita berkalungkan imej beskal & kasut iaitu simbolik kepada cycling & running. Tanda salute, tanda bangga, tanda sayang maka si isteri/awek/cintan/gf pun memakailah kalung ini ke mana dia pergi. Bangga si laki, si balak, si pujaan hati seorang triathlete tidak terkira…ngehh ngeehhh konon. Wei mana pulak koang nak carik kalung ni? pandai2 lah koang google.

Powerman simulasi di UM semalam selamat diadakan dengan kehadiran seramai 17 orang triahlete dari grup Chap Ayam Triathlete meliputi larian sejauh 7.5km sebanyak 2 kali (15km) dan mengayuh sejauh 20km dengan memanjat bukit chenta. Ramai yang laju2 dan sudah mencapai taraf semi pro aku perhatikan. Aku yang turut join semalam terkial2 untuk menghabiskan loop yang akhir pasal dah pancit serta tapak kaki pulak sakit dalam cuaca panas gekga. Simulasi ini adalah sesi training untuk Powerman di Putra Jaya pd 11 November nanti. Drawing oleh aku dan gambar pula dari Latif Fuzi.🙂

Leave a Reply

