ANGIN MENGUBAH

wind-a-chance-2Sebelum menunggu kengkawan lain datang untuk belari bukit chenta night run, aku layan lagu scorpions dengan tajuk wind of change lantas selepas itu aku terpanggil pula untuk sketch lakaran ini. Sungguh aku tertarik dengan kumpulan band dari German ini. Suara vokalis utama nya sungguh kelas maka tak hairanlah ramai fan tak keruan memujanya bila menonton konsertnya. Ada yang baling seluar dalam ke pentas pun ada. bkt centa run 1Itu cool tapi katsini tak boleh yoo.

Anugerah bakat atau talented yang diasuh dipupuk sekian lama bagai arus sungai yang mengalir akan menjadikan insan seni itu berjaya dan dipuja, tak percaya try.

Inilah lakaran aku semalam sebelum bukit chenta night run. Aku layan 3 loops lebih kurang 15 km, kali pertama dalam sejarah buat 3 pusingan. Mungkin aura dari wind of chance agaknya. Sungguh tak aci, aku layan 3 loops yang lain lari 2 loops aja. Ahad ini ada brooks run dengan laluan berbukit2, harap janganlah cramp macam dulu. Misi 2 jam dengan lagu ini tapi aku tak suka pakai mp3…..siul2 konon macam Klaus Miene boleh sikit2.🙂

One Response to “ANGIN MENGUBAH”

  1. datuk paduka zack Says:

    i like

Leave a Reply

